Jaaroverzicht 2016 van Stoeremeidenmama

Het is alweer bijna 2017 dus tijd om terug te gaan blikken naar het afgelopen jaar!

2016 was een jaar met ups and downs, Het begin van het jaar ging het met mijn gezondheid even niet zo fijn en bleek ik een flinke vitamine D tekort te hebben, waardoor door eerste maanden van het jaar niet echt top waren. Ook was er in de zomer nog een ander verdrietig moment waardoor 2016 toch niet zo’n heel leuk jaar voor mij is geweest. Maar daar gaan we het nu verder niet over hebben en gaan we even terugblikken naar andere momenten van 2016!

* Dit jaar ben ik namelijk ook begonnen met mijn blog en daar haal ik heel veel plezier uit. Ik had eigenlijk niet verwacht dat het bloggen zo verslavend kan zijn ūüėČ
* Ook waren Michel en ik dit jaar alweer 10 jaar samen!!
* Katie werd dit jaar 4 jaar en daar had ze al zolang naar uitgekeken! Ze was zo blij dat ze eindelijk naar de basisschool mocht. Het was voor mij wel even wennen nu allebei mijn meiden naar de basisschool gaan. Maar ik ben er nu al helemaal aan gewend!
* Jennifer ging dit jaar over naar groep 3 daar was ze zo blij mee, Jennifer is een meisje dat graag leert en nu in groep 3 zit ze helemaal op haar plek, en gaat het super goed!
* In juni zijn we een paar dagen naar Zeeland geweest en dat was ook super fijn om even samen als gezin op vakantie te zijn. Ik voelde mij deze vakantie ook vrij goed en dat maakte het allemaal nog meer genieten!landal3.pngkopie
*
Michel had dit jaar 4 weken vakantie in de zomervakantie dus dat was ook mega fijn!
*
Bij Jennifer zijn in de zomer haar amandelen verwijderd en dat heeft haar zo super goed gedaan. Het is een heel ander meisje geworden. Veel meer energie, vrolijker en niet meer zo vaak ziek! Echt super fijn dus!
* We hebben dit jaar ook leuke uitstapjes gemaakt als gezin. Fijn om als gezinnetje samen leuke dingen te doen. Vooral als mijn gezondheid ook goed meewerkt is het extra genieten!

image-1kopie

Ik hoop dat 2017 een mooi jaar voor mij en mijn gezinnetje gaat worden!

goodbye2016

Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een heel gezond, liefdevol, fantastisch 2017!

3 gedachten over “Jaaroverzicht 2016 van Stoeremeidenmama